vineri, 2 decembrie 2011

Top 10 - Filme Romanesti

Daca tot a fost ziua Romaniei si toata lumea cauta motive de ce iubeste Romania, m-am gandit sa fac si eu o lista a filmelor romanesti care mi-au placut cel mai mult. Inca mai am multe filme de vazut, dar din ce am vazut pana acum acestea sunt cele 10 filme romanesti preferate. Amuzante, dramatice, ironice, realiste, dar si controversate.. trebuie sa recunoastem ca avem cateva filme cu care ne putem mandri. Mentionez ca in afara de locul I, care este si probabil va fi mereu filmul meu preferat romanesc, ordinea este aleatorie.
10. Nunta Muta - 2008
  9. 4 Luni, 3 Saptamani si 2 Zile - 2007
  8. Amintiri din Epoca de Aur 1, Tovarasi Frumoasa e Viata - 2009
  7. Morometii - 1988
  6. Moartea Domnului Lazarescu - 2005
  5. Restul e Tacere - 2008
  4. Operatiunea 'Monstrul' - 1976
  3. A fost sau n-a fost? - 2006
  2. California Dreamin' - 2007
  1. Filantropica - 2002

2 comentarii:

  1. In timp ce toata lumea se inghesuia sa critice/iubeasca tara asta (printre care si eu), postarea ta e foooooarte tare si originala. Adica, uite, filmele astea descriu cel mai bine situatia Romaniei din toate timpurile (nu stiu de ce, dar acum ma gandesc la Ion si la Moara cu Noroc).

    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) multmesc, erau mai multe care meritau sa fie amintite dar eu am ales cele 10 care mi-au placut mie cel mai mult... mergea trecut si ion

    RăspundețiȘtergere