sâmbătă, 22 septembrie 2012

Top 10 - „Cele mai bine îmbrăcate” filme

      Prin toate revistele de modă, reviste și ziare de scandal, obligatoriu trebuie să fie și o rubrică „bine și prost îmbrăcat”. Am îndrăznit să „fur” și eu ideea, dar o să mă rezum doar la „bine îmbrăcat” și o să fac un top al vestimentațiilor mele preferate din filme, un top al celor mai stilate personaje feminine. 
     10. Alice (Mia Wasikowska), Alice in Wonderland - poate că Tim Burton ne-a dezamăgit cu această versiune a celebrei povești, dar toate aplauzele pentru Colleen Atwood și costumele create de ea. Ținutele lui Alice sunt creative, unice, dar și foarte moderne.

       9. Bonnie Parker (Faye Dunaway), Bonnie and Clyde - sau mai bine zis un jaf cu stil, ținute pe care le-aș purta oricând.

       8. Charley (Julianne Moore), A Single Man - având ca regizor un designer vestimentar, nici nu puteam să nu avem așteptări mari în ceea ce privește costumele. Am mai zis și repet, scena cu Julianne Moore și Colin Firth, în casa lui Charley, pare a fi un pictorial dintr-o revistă de modă. 
       7. Holly Golightly (Audrey Hepburn), Breakfast at Tiffany's - bineînțeles că dintr-un astfel de top nu putea să lipsească această legendară ținută. 

       6. Frances Stevens (Grace Kelly), To Catch a Thief - chiar dacă toate ținutele din film sunt minunate, rochia albă, creată de Edith Head, este cu adevărat specială, atât de simplă și totuși atât elegantă și sofisticată. 
       5. Sabrina Fairchild (Audrey Hepburn), Sabrina - o minunată rochie semnată Givenchy.
       4. Annie Hall (Diane Keaton), Annie Hall - încă aștept o ocazie potrivită să port această ținută, îmi place la nebunie.
       3. Lisa (Grace Kelly) - Rear Window, în acest film Grace Kelly are o garderobă minunată creată de Edith Head, designer cu 35 de nominalizări și 8 premii Oscar la categoria costume.

       2. Cecilia Tallis (Keira Knightley), Atonementnu este nici o surpriză că este prezentă în top, una dintre cele mai frumoase și originale rochii din filme. Rochia a fost creată de Jacqueline Durran, cea care a îmbrăcat-o pe Keira și în Pride and Prejudice.
       1. Sylvia (Anita Ekberg), La Dolce Vita - o rochie superbă, de care m-am îndrăgostit încă de când am văzut pentru prima dată filmul. 

       Bonus: Ținutele din The Edge of Love, poate că nu sunt foarte speciale sau originale (sunt haine pe care le găsești în toate magazinele) dar sunt exact pe gustul meu. Pentru mine The Edge of Love a fost un fashion show.





     P.S. Oricât de mult îmi place vestimentația din filmele de epocă am încercat sa nu le introduc în top, pentru că, acolo nu ține prea mult de originalitate, trebuie să respecți codul vestimentar al perioadei respective și cu atât de multe date istorice nu prea ai cum sa dai greș.






4 comentarii:

  1. atunci cand am citit titlul, eram sigura ca le voi vedea pe Keira si Audrey mentionate! nu m-ai dezamagit:) m-ai surprins cu Mia, dar de altfel, alegerea este foarte buna. nu am cugetat pana acum la vestimentaie si constat ca este fantastica. felicitari pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. keira si Audrey erau intr-un fel obligatorii, nu aveai cum sa le ocolesti, sunt rochii care au facut istorie.
      cum pentru mine filmul lui Tim Burton a fost dezamagitor mi-am concentrat atentia pe alte lucruri si vestimentatia mi-a atras atentia inca din primele minute.
      as fi curioasa care sunt si alegerile tale, asa ca daca vrei sa te exprimi pentru mine este ok daca preiei ideea

      Ștergere
  2. Excelenta idee! M-a entuziasmat total... Foarte bune alegeri, bravo inca o data pentru inspiratie! :)

    RăspundețiȘtergere