marți, 31 iulie 2012

Leapșă cinefilă, partea a II-a - Actrițe pe care le-ai lua acasă

    După topul actorilor pe care i-am lua acasă urmează, bineînțeles, și varianta feminină. Acesta este un top mai general, un top de admirație, pentru că dacă ar fi să iau pe cineva acasă, ar fi cineva de aici.
O leapșă venită tot de la Teo, la care au mai răspuns până acum: AngelaTeoAdrianaJoviRaduKlausen.
                                  15. Rita Hayworth
                                      14. Judy Garland
                                    13. Helena Bonham Carter
                                    12. Marion Cotillard
                                     11. Brigitte Bardot
                                        10. Grace Kelly
                                       9. Jessica Chastain
                                     8. Sophia Loren
                                        7. Eva Green
                                        6. Meryl Streep
                                         5. Penelope Cruz
                                         4. Vivien Leigh
                                        3. Nicole Kidman
                                        2. Monica Belluci
 
                                         1. Anita Ekberg



10 comentarii:

  1. Ce imagini superbe ai gasit, Maria...
    Pe Anita am uitat-o si eu, iar la Jessica Chastain nu m-am gandit deloc. Dar acum am prilej sa ma gandesc la cineva o zi-doua ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ma bucur ca ti-am dat prilejul sa te gandesti la Jessica, cu tenul ei alb si parul roscat mie mi se pare foarte frumoasa

      Ștergere
  2. intr-adevar foarte frumoase pozele! avem gusturi diferite, dar asta nu ma impiedica sa-ti apreciez alegerile :) ti-au ajuns 15 pozitii ?:P Si mie imi place Eva Green. m-ai surprins cu Jessica Chastain :) nu prea o luasem in seama pana acum. locul intai este o slabiciune de-a ta? felictari pentru alegeri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc
      cu greu mi-au ajuns 15 pozitii, cand am inceput sa fac lista alesesm cred ca 20 si ceva :)))
      ai ghicit Anita chiar este o slabiciune de-a mea :)

      Ștergere
  3. Superbissim top!!! 10 bile albe pt Rita Hayworth!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc Laura, ma bucur sa vad ca Rita mai are o admiratoare, mi se pare fermecatoare

      Ștergere
  4. Ce top fain. Preferatul meu de pana acumla femei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ei, ce alegeri interesante! Si amestecul de modern si clasic este foarte echilibrat. De Eva Green nu stiu cum am putut sa uit. Eh, asta e, asa ma lungeam pana la top 50. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) da si eu tot as mai adauga, acum imi dau seama ca am uitat de Greta Garbo, Isabelle Adjani, Charlize Theron si lista poate continua

      Ștergere